Tuesday, July 26, 2011

~ Riuh-Bingit di Booth Najjah~

Di Ambang Ramadhan, so Dealer Najjah pun mengambil peluang membuka booth Najjah....
Jualan Harga runtuh dapat discount hebat dan boleh bayar 2X.....kikiki^^ yang tue aku x compirimlah.. kalau korang nak tanya lebih lanjut korang boleh tanya kat Dealer nie....



Kata dah dealer Najjah.. Haruslah memakai baju Najjah cantikkan.... Jom beli...

Boleh bayar 2 kali tue...




kak ija yang sedang menulis order cust...

banyak tue... maju giler hanya 3hari jer dah bermacam~macam order!!





lawa kan awek pakai baju pink tue...

kak shaz ambik dier jadi model koranglah...



kak ija yang bz melayan tetamu and terang sedikit sebanyak ttg product najjah.


mari~mari murah2...



time tue set~up tempat..


Antara collection Najjah^^.. ader juga summerpaisley product!!



Bawal shawl $80# before discount^^




tudung syria hitam...

harga x pasti!!

ader customer nak order barang...

so dealer kena compirmlah~~


serius jer~~


customer collect inner!!


najjah!



kekecohan dan keramaian peminat2 tudung Najjah dan baju Najjah..

pilih ek...!!


kak ija tengah menerangkan cara nak pakai baju Najjah~~


mmmm, ader yang berminat???




aderlagi cust collect..


dah penat melayan tetamu rehat sekejap!







2 comments:

Hasnita Haza said...

macam kenal je awek baju pink tu? dia memang pernah jadi model tudung dalam satu magazine..hahaha

Noor Hashirin Mohd Hashim said...

oooh ye ker???
x pernah tengok pun...
tp mmg cnatek sesuai jadi model tudung....